טיפים לשיפור ההמרות בדף הנחיתה שלכם
ניתן לפנות ללקוחות פוטנציאליים ישירות באינטרנט במגוון דרכים. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות דף נחיתה, שיש בו תוכן שיווקי ממוקד ומיועד לביצוע המרות. המרות הן כל הפעולות שאנו מגדירים לעצמנו מראש שאנו מעוניינים שהלקוחות העתידיים יבצעו. זה יכול להיות רכישת מוצר או הרשמה לסדנה, או הרשמה לרשימת דיוור. אתם בשלב בניית קמפיין פרסום בגוגל? הנה כמה טיפים שיעודדו יחס המרות גבוה בדף הנחיתה שלכם.
תוכן שיווקי ממוקד מטרה
הגולשים מגיעים לדף הנחיתה, בו אמור להיות המידע המלא שאותו אתם רוצים להעביר, ועליו לכלול את הפעולה שתרצו שיבצעו. אל תשלחו את הגולשים מדף הנחיתה לאתר נוסף. ככל שההנעה לפעולה תהיה נגישה יותר לגולש כך יחס ההמרה יהיה גבוה יותר.
כותרות קליטות וענייניות
כותרת הדף והפסקאות חייבות להיות ישירות וענייניות, בלי התחכמויות ומבלי להסתובב סחור סחור. כתבו בדיוק מה שאתם רוצים לומר.
ספרו על המוצר או על השירות בתבונה
מצד אחד, ככל שיותר תעוררו רגשות כך הסיכויים שהגולש יהפוך ללקוח גבוהים יותר, על כן, אם עומד מאחורי החברה, השירות, המוצר או בעלי החברה סיפור אנושי נוגע ללב, כדאי לחשוף אותו. מצד שני, הישארו ענייניים, והציגו את הפרטים על המוצר או השירות באופן שיגרום לגולש להבין שיש בו צורך. שני הצדדים הללו של אותה מטרה צריכים להיות מוגשים בצורה נבונה ורגישה.
עיצוב מושך ולא עמוס לעין
אותם הכללים לגבי הכתיבה בעמוד הנחיתה – מיקוד – נוגעים גם לעיצוב. תנו את מרב המקום למוצר או לשירות שלכם, ואל תסיחו את דעת הגולשים מהם בעיצוב נועז או צבעוני. פשטות ומיקוד, זה העיקרון המנחה לכל אורך הדרך. לצד זאת על המעט להיות הרבה. גם אם העיצוב תופס חלק קטן באמצעים למשיכת לקוחות, אין זה אומר שיש להקל בו ראש, אלא להפך, יש לתת עליו את הדעת, שבתוך מגבלותיו יעשה את המרב.
אל תזלזלו בלקוח, נסחו והגיהו
אפילו טעויות הקלדה שאינן שגיאות כתיב, יגרמו לגולש הקפדן לעזוב את העמוד שלכם. אנחנו יודעים שאתם יודעים להתנסח יפה ושהעברית שלכם נכונה, אבל הוא לא יודע, וגם הדבר בולט, וניכר שמדובר בטעות, כולם עושים טעויות הרי, עדיין הגולש הקפדן ימצא דרכו החוצה מבלי להשאיר עקבות. על כן השתמשו בשירותי עריכה לשונית והגהה מקצועית.
יצירת קשר
פרסמו מספר טלפון, כתובת אימייל וטופס יצירת קשר – כל פרט שדרכו ניתן ליצור אתכם קשר. יש לכל אחד את הדרך המועדפת עליו, צעירים יותר ככל הנראה יבחרו לפנות דרך פייסבוק, אחרים ירגישו בטוחים יותר לצלצל ויש גם כאלה שירצו לשלוח פקס.
אל תבזבזו את זמנו היקר של הלקוח, הציעו מתנה
בימינו הלקוחות הם אלה שעובדים כדי להגיע אלינו ולכן מגיעה להם מחווה כלשהי שתעניק להם את התחושה שאנחנו מוקירים את זמנם היקר ורוצים להכיר להם תודה. הציעו מחווה כמו מתנה עם ערך או הטבה משמעותית למי שיגיע דרך דף הנחיתה הזה, ובכך תגדילו את הסיכוי להמרות.