קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל

מה זה בכלל?

בסיום תהליך בניית אתר מעוצב ומקצועי, מומלץ להתחיל לקדם את האתר בצורה אורגנית בגוגל. בניית אתר באינטרנט לבדה לא תספיק! הגיע הזמן לקחת עוד צעד קדימה ולקדם את האתר במנועי חיפוש עם דגש על גוגל. קידום אתר נכון בגוגל, יביאו אליך קהל יעד ממוקד אשר מתעניין בדיוק בתחום בו אתה מקדם בעסק.

על מנת להצליח באמת יש צורך ליצור חשיפה ותנועת גולשים רלוונטיים באתר, לשם קח יש צורך בתהליך של קידום האתר לקדמת הבמה במנועי החיפוש עם דגש על גוגל מלך מנועי החיפוש.

קידום האתר יבטיח לך תעבורת גולשים גבוהה וייתן דחיפה אדירה לעסק שלך. אל תתפתו להצעות מגורמים המפזרים הבטחות, כי קידום אתרים הוא עניין למקצוענים בתחום שכן כאמור קידום לא נכון, או חלילה לא חוקי עשוי לגרום לנזק רב. זכור את המשפט הידוע – "אבן שזרק טיפש אחד לנהר – עשרה חכמים לא יוכלו להוציא".

אנו דואגים לעבוד בשיתוף מלא עם הלקוח תוך התחייבות לתוצאות מדהימות. אם ברצונך לדחוף את העסק קדימה בתוצאות החיפוש, להכניס לקוחות חדשים ולשפר עמדות מול התחרות, היום יותר מאי פעם תהליך קידום אתרים אורגני הוא דבר חשוב עבור העסק שלך מאין כמוהו לטווח הארוך.

תהליך קידום אתר בגוגל

איך זה עובד?

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח לאותה נישה. בפועל, זאת רשימה של ביטויים שנקדם באסטרטגיה של הקידום. בפועל, עוד המון ביטויים יתקדמו כחלק מהתהליך עצמו.

בניית אסטרטגיה

בניית אסטרטגיה

תהליך מקדים של למידה עבור תכנון ובניית אסטרטגיה שילווה את תהליך הקידום כולו. הלמידה תאפשר לנו תכנון המהלכים שיביאו לקידום אפקטיבי ויעיל של האתר.

אופטימיזציה לאתר

אופטימיזציה

אופטימיזציה לעמודי האתר ויצירת תכנים חדשים ורלוונטיים לאתר כולל יצירת היררכיה אינפורמטיבית לאתר ושיפורים טכנים כגון שיפור מהירות האתר, שיפור האבטחה, התאמת האתר למובייל וכו'

בניית קישורים חיצוניים

בניית קישורים חיצוניים

בניית קישורים נכנסים לאתר (קישורים חיצוניים). קישורים חיצוניים הינם גורם משמעותי בדירוג אתרים בגוגל ואחד הגורמים החשובים ביותר בתהליך הקידום האורגני.

מעקב ובקרה

מעקב ובקרה

מעקב לאחר ההתקדמות, ביצוע שיפורים וניתוח נתונים סטטיסטיים על בסיס קבוע לביצועי האתר הכולל דוח מיקומים בגוגל, קישורים ובקרה הם שלבים שיש לעשות במהלך כל תהליך הקידום על מנת שהאתר יתקדם בצורה מיטבית.

דוחות חודשיות

דוחות חודשיות

שליחת דוחות מסודרות בסוף כל חודש ללקוח כולל דו"ח מיקומים בגוגל ודוח של גוגל אנליטיקס לגבי מס' כניסות לאתר, רשימת מס' כניסות עפי מילות מפתח שאיתם מצאו את העסק בגוגל וכד'

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח לאותה נישה. בפועל, זאת רשימה של ביטויים שנקדם באסטרטגיה של הקידום. בפועל, עוד המון ביטויים יתקדמו כחלק מהתהליך עצמו.

בניית אסטרטגיה

בניית אסטרטגיה

תהליך מקדים של למידה עבור תכנון ובניית אסטרטגיה שילווה את תהליך הקידום כולו. הלמידה תאפשר לנו תכנון המהלכים שיביאו לקידום אפקטיבי ויעיל של האתר.

אופטימיזציה לאתר

אופטימיזציה לאתר

אופטימיזציה לעמודי האתר ויצירת תכנים חדשים ורלוונטיים לאתר כולל יצירת היררכיה אינפורמטיבית לאתר ושיפורים טכנים כגון שיפור מהירות האתר, שיפור האבטחה, התאמת האתר למובייל וכו'

בניית קישורים חיצוניים

בניית קישורים חיצוניים

בניית קישורים נכנסים לאתר (קישורים חיצוניים). קישורים חיצוניים הינם גורם משמעותי בדירוג אתרים בגוגל ואחד הגורמים החשובים ביותר בתהליך הקידום האורגני.

מעקב ובקרה

מעקב ובקרה

מעקב לאחר ההתקדמות, ביצוע שיפורים וניתוח נתונים סטטיסטיים על בסיס קבוע לביצועי האתר הכולל דוח מיקומים בגוגל, קישורים ובקרה הם שלבים שיש לעשות במהלך כל תהליך הקידום על מנת שהאתר יתקדם בצורה מיטבית.

דוחות חודשיות

דוחות חודשיות

שליחת דוחות מסודרות בסוף כל חודש ללקוח כולל דו"ח מיקומים בגוגל ודוח של גוגל אנליטיקס לגבי מס' כניסות לאתר, רשימת מס' כניסות עפי מילות מפתח שאיתם מצאו את העסק בגוגל וכד'

יתרונות קידום אורגני בגוגל

תוצאות לטווח ארוך, בניית מותג לעסק שימצב את העסק כאחד המובילים בתחום, השקעה וחיזוק העסק שלך בעיני הגולש, פניות איכותיות ורלוונטיות מלקוחות פוטנציאלים שחיפשו את הביטויים שקשורים לעסק שלך, חסכון של עלויות פרסום אחרות.

קידום אתרים בגוגל

למה זה חשוב?

בעולם המודרני, חשיפה ונוכחות של אתר מקצועי באינטרנט היא חובה, עבור כל עסק הרוצה לפנות אל קהל רחב של לקוחות, שתביא לידים ופניות מקהל פוטנציאלי.

האם ידעתם שכיום, מעל 60% מהתנועה באינטרנט העולמי נובע מקידום אורגני, האינטרנט הופך בהדרגה למקור המידע המרכזי בנושאים רבים ומגוונים. בכדי להתבלט בזירה גועשת זו, יש הכרח לקדמו כדי להציבו במקומות מרכזיות באינטרנט במטרה לנקז אל האתר כמה שיותר לגולשים רלוונטים.

כמו כן, יש צורך ב- ניהול תוכן לאתר בצורה שימנע "קפיצת" גולשים פנימה ומייד החוצה, ליצור עניין וכך לשמר את הגולשים באתר.

חשוב להבין ש-  85% מהמחפשים בגוגל לא ימשיכו לחפש בתוצאות מעבר לדפים הראשונים, לכן קידום אתרים אפקטיבי ויעיל זה שם המשחק. קידום אתר לא נכון עשוי לגרום לנזק שעשוי להגיע עד מחיקה מן האינדקס של גוגל.